Oferta

Design-Thinking

To metodologia rozwiązywania problemów metodami branży kreatywnej oraz nowe podejście do tworzenia innowacyjnych usług i produktów. To także metoda budowania zaangażowanych zespołów, według sentencji „proces – przestrzeń – ludzie”.

Co otrzymuje klient?

  • Horyzont zwiększenia sprzedaży
  • Strategię rozwoju
  • Pomysły na nowe produkty, usługi i aplikacje
  • Polepszenie komunikacji współpracowników
  • Poprawę motywacji pracowników
  • … i wiele innych

Jak to robimy?

  • Tworzymy interdyscyplinarne zespoły
  • Moderujemy cały proces warsztatów kreatywnych
  • Pobudzamy grupy do ciężkiej pracy i dobrej zabawy
  • Pomagamy uzyskać głębokie zaangażowanie zespołu, nastawiamy go na uzyskiwanie efektywności poprzez współpracę

Proces design-thinking

  • Punktem wyjścia jest głębokie zrozumienie potrzeb użytkownika (empatia)
  • Kolejnym krokiem jest diagnoza sytuacji oraz celne sformułowanie problemu (diagnoza potrzeb)
  • Następnie generujemy pomysły oraz innowacyjne rozwiązania (generowanie pomysłów)
  • Pomysły są prototypowane i testowane (prototypowanie i testowanie)

Wstecz